SKRIVET: 2008-12-04, kl 15:12:01 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ut, en onsdag?

Jepp igår kväll hade jag och Nina bestämt att vi skulle ut och ut blev det. Vi fick dock sällskap av fler än vi trodde. Kvällen började med att min alkholist vän Louise kom hem till mig och åt pepparkakor sedan tog vi bussen in till stan. Vi gick raka vägen till Chili där Fia praktiserade. Uppe på andra våningen satt en söt liten tös vid namn Nina som redan börjat dricka utan oss =P Men jag och Louise var inte sena på. Efter knappt tio minuter får vi trevlig sällskap av herrarna Tarzan, Max och Pesse. När Fia hade jobbat klart så slog hon sig ner med oss också. Tror vi stannade i typ en timme sen gick vi vidare till Moosehead på Lillatorg. Det var där typ resten av kvällen ägde rum. Max och jag skulle shotta, snär vi väl bestämt oss om vad vi skulle shotta, vilket blev tequila, så får vi fram två skitstora glas (för att vara shotglas) vi typ bara tittade på varandra - Detta är dock ingen 6:a! hahah. Men men de gick ner. Jag har tydligen en storebror som jag inte visste i baren på Moosehead, Robban heter han! haha.

Jag har absolut ingen aning när vi kom därifrån. Helt plötsligt skulle Louise hem så vi började gå mot centralen. När vi kom till centralen så började jag få jättesvårt att andas. (Vet inte men tror jag har fått astma, det blir så ibland typ om man blir upprörd eller spelar match eller så) Ialla fall så fick jag ingen luft och fick panik, så Fia ringde en ambulans. När ambulansen väl kom så fick jag snacka med en av personalen som kom fram till att jag får panikångest attacker pågrund av att jag har för mycket på mig med jobb och skolan. Jag ställer alldeles för höga krav på mig själv, - Njää tror inte de va! Jag tycker bara sånt är bullshit när de håller på och gissar varför de tror de blir så. Ja, jag tror ialla fall inte på något av det. Tror att de bara är astma eller något. Men sen när den draman var över så begav vi oss i taxi hem till Tarzan, därhemma blev det lite myspys och ännu mer öl =P Där  på golvet och soffan låg vi allihopa sedan och skeda med för lite täcke och kuddar. Stackars Tarzan som skulle upp klockan sju imorse och hämta en bil som de någon timme senare skulle köra till Sälen med. Ingen vaknade ialla fall, men sen när han kom hem så väkte han alla =( Pesse var inte sen på att öppna en öl till frukost sen fick vi skjuts av Tarzan hem till Klågerup och Staffanstorp.

Fia, Jag och Louise gick och lade oss direkt i min säng och sov till klockan 13.30 typ sedan blev det rostade mackor till frukost. Nu har Fia åkt till jobb och Louise åkte hem så nu är jag ensam igen.... skönt ;) haha. Ska få gjort läxor som jag har deadline på till idag! Orka?

Jag har fått lite kommentarer på några inlägg där det verkar som ni tycker jag har varit olycklig med Robin. Det har jag aldrig påstått att jag var, vi hade det bara inte bra ihop på slutet. Ni får dessutom gärna skriva vem det är som kommenterar. Hoppas verkligen inte ni har uppfattat mig som arg och bitter det senaste året heller, de vore ju inte kul och vara den typen =P

Men nu ska jag ta en lång dusch så jag får duschat bort lukten av rök och alkohol som inte är så smickrande!

Ha det bra! (de ska ja´)

Puss och Kärlek


Baras Damlag

Var du ute med Maxxan, han är nog den snyggaste som någonsin satt sin fot i Bara hihi...





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: