SKRIVET: 2008-12-18, kl 15:15:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

Nä!

Haha nu får du ge dig, jag liknar inte Dharma eller Josefine Craaford!

Ändrade planer, jag ska jobba på lördag... sucks* :( men men...

Ska bli skoj på personalfesten ikväll, får ta lite bilder och lägga upp sen! Har ett litet dilemma och det är som vanligt  om vad jag ska ha på mig ikväll. Alla tjejer/ Kvinnor har väl de problemet att de påstår att de aldrig har något att ta på sig när deras garderob inte går att stänga på grund av tröjor som tränger och hänger i den?

Sen måste jag ta en dag och handla julklappar, Jag och Max ska hjälpas åt men de hjälps ju inte om jag inte har någon aning om vad man ska köpa. Vad ska du köpa till din mamma och pappa så kan jag sno dina tips =P Känns som om att jag är så sjukt sen ute!

Usch jag fruktar avslutningen imorgon, vill inte se mina betyg men jag känner att jag måste.... Alltså jag bölade på skolavslutningen i 9:an för att jag var så missnöjd =S Jag gick på vår skolbal i tårar.... Partypingla va? Jaa de lär inte bli många som får veta hur mina betyg blev ialla fall! =P

Idag sket jag i skolan eftersom vi endå bara skulle ha betygs samtal hela dagen, så de var skitsamma med det. Istället så gick jag upp imorse och tog en rask promenad runt Klågerup och sedan hem och åt en god bulle till frukost. Efter frukosten satte jag på en ansiktsmask (såg död ut) och så klippte jag Fias hår.  Sen har jag möblerat om och städat hela ovanvåningen, har kommit på hur ansträngande det är att byta sängkläder =S det får min make göra när jag gifter mig. Men nu är här ialla fall kliniskt rent och Frankie (mamma) blir förhoppningsvis glad när hon kommer hem!

Men nu ska jag ta bort mitt gamla nagellack och dra på ett nytt lager =P hahah! Hoppas ni får en trevlig efter middag såhär vid julkvisten! =D

Puss och Kärlek


Honungssvampen

Mosho, 18 år från Malmö....Sen när låg Klågerup i Malmö?????



Sist jag kollade låg Klågerup på en åker vid 108:an, haha...



Waddapp...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: