SKRIVET: 2008-12-22, kl 18:59:46 | PUBLICERAT I: Allmänt

Lov <3

Skönt, nu har jag lov. Idag sitter jag hemma hos farmor i Trelleborg. Vi har varit här på julmiddag idag eftersom vi inte firar jul ihop. Mysigt har det varit än så länge. Ikväll ka jag till Suvi på 18 års fest (efterlängtat av henne) sedan blir det nog Etage.

Imorgon är det lillejuleafton och då ska jag först ut och handla med Maxxan sedan ska jag till Westerdahls för att fira dagen ;) Sen på onsdag är det julafton...... Ångest att jag inte fångat upp julkänslan ännu!

Personalfesten var lyckad! Vi åt middag på en karibisk restaurang vid möllan som heter Carib Kreól, gott var det! Sedan gick vi till Amiralen där vi såg den spektakulära Joe Labero! =D helt otroligt vad han trollar bra! Suvi, den enda som igentligen inte fick dricka drack väl så klart mest =P Why not slickepott! Kvällen slutade ca 12 för mig för nästa dag var det skolavslutning.

I aulan fick vi höra båda bra och tondöva människor göra olika försök till att underhålla ett gäng ungdomar med låga förväntningar.... inte helt lyckat men ett bra försök! Betygen- jaah vad kan man säg, är jag någonsin nöjd? Ne, tänkte inte de heller.

Hela helgen har jag jobbat men även varit på 50- års kalas.det var sista helgen jag jobbade bruncher sen nu har vi julstängt, skönt. Fan de ska bli skoj att festa ikväll, känns som om jag inte har festat på flera måndaer *lite o ta i kanske ;)

Nee, borde man kanske gå och vara lite social med farmor? Ja, jag sätter mig vid tvn ;)

God Jul! och får inte glömma........Puss & Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: