SKRIVET: 2008-12-05, kl 17:23:41 | PUBLICERAT I: Allmänt

Jag klippte mig!

Jepp, I did it. Nee men asså jag klippte bara av topparna och färgade håret, så de vart inte så värst avancerat.

Det är typ det enda jag har gjort idag! Har suttit där i x antal timmar och grejat.

Idag ska jag bara mysa framför tvn med familjen sedan kanske åka till Johan. Jobbar imorgon så man får ju vara lite seriös ;) Jobbar söndag också så jag gissar vårt årliga julbak med familjen Westerdahl...=/

Men men, nästa vecka är det julbord heeela veckan i skolan, skoj eller långtråkigt? De får vi la se!

Nej, nu ska jag ner och äta kinamat! Yum yum!

Gott nytt Hår!

Puss & Kärlek


Anonym

violrosavittsilvergrått RIKTIGT najs hårfärg blev det må jag säga :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: