SKRIVET: 2008-12-10, kl 15:16:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

I'm still a rockstar!*

Jag måste åka och handla julklappar. Tur att jag har Max som har lovat att vi ska handla ihop =D Men vad ska man handla till alla?...=/

Kan ni inte skriva vem ni är som kommenterar, hade vatt skoj att läsa vem som läser bloggen.

Mycket som händer nu va, eller är det bara jag?.... Ja, så klart vet jag ju inte vad det är så jag kan ju inte säga de heller...
Skitsamma.

Helgen ser ut som de förra helgerna - Jobb,jobb. Möjligen lussebandy på fredag och på lördag så blir de nog lite krök men inte mer än så. Liiite seriös med jobb får man vara..

Missar matchen på söndag för jag jobbar men de känns inte som de gör så stor skillnad om jag är med så jag kan lika gärna jobba. Sen är det bara nästa vecka kvar i skolan sen går jag inte i skola längre... Praktiserar ju hela nästa termin.


Dagens låt är ; Heartless - Kanye west.
Dagens film; Love Actually


Puss & Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: