SKRIVET: 2008-12-15, kl 13:35:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

I skolan.... sista måndagen.

Sitter nu i skolan och ska göra en utvärdering för hur jag tycker våra samhällslektioner har varit, lönt?

Helgen som gick har jag jobbat och även varit på "lagfest" hos en kille som spelar innebandy i Bara.... Det hela slutade väldigt dramatiskt. Jag vet inte hur jag ska skriva de eller vad jag ska skriva men ... Jag vet inte hur jag vill ha saker. Ska de vara så satans svårt att bara bestämma sig för något man vill? Känner mig helt handikappad för jag sätter folk i svåra situationer och de känns inte bra. Men sen vet jag också att man måste tänka lite egoistiskt annars kommer man aldrig själv må bra över nått. Jag vill inte veckla in nått eller blanda in någon men jag vet ju inte hur eller vad jag ska göra för att bestämma mig om vem jag vill vara och hur jag vill leva och bli... Djupt? haha... Men när man inte vet så vet man bara inte, bättre än så kan jag inte säga det oc h
Som sagt, men men.

När jag vet så skriver jag så ni också vet! =P haha svårt, jepp?

Puss och Kärlek!


Anonym

Johan hade varit bra för dig.Du 'är ju gladare nu än på länge smalin! <3 moshobaby


Mig

Vem e du?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: