SKRIVET: 2008-12-09, kl 13:36:32 | PUBLICERAT I: Allmänt

Helgen som gick...

I fredes var jag ju hos frisören sedan var det sagt  att jag skulle ta de lugnt..... eh, ja.

Eddie kom in o kollade lite tv med mig i typ en halv timme sedan bestämde sig jag och Max för att vi skulle åka och se herrarnas match i Arlöv. Efter det var jag och Max lite taxichaufförer och fick köra lite rundor men sedan hamnade vi hos JP där det var Guitarr Hero, öl, Pesse, Timmie, Vi, Johan, Jp och Henke. Vi rockade som fan!
Sedan gick vi ner till Kockarna och fick se Max dansa lite =P

Nästa dag var det work, work! Samma sak på söndagen.

Den 18 ska vi på julfest med KB, skoj skoj! Vi ska se Joe Labero! As nice, eller vad?

Nu är det bara två veckor kvar av skolan sen är det fan ta mig jul! =D Ett prov kvar och tre inlämmningar på arbeten... That's it! Ska ha MVG på grejorna sen bara äga mitt eget betyg.... om det blir ett trevligt sådant!

Jag har lite ångest för att jag inte har tagit tag i denna julen som jag brukar göra annars och pynta och så... men denna julen har inte varit densamma.

Jag var ute med mamma och Johan i stan igår och kollade lite och jag har faktiskt hittat tre olika klockor jag kan tänka mig, en Accent, Tommy Hilfiger och en Calvin Klein. Strålande!

Nepp men nu ska jag skriva ett arbete om Islam, Islam var de =)

Puss och Kärlek!


Anonym

gillar inte din nya vitlila hårfärg beyer :(

plus du borde klippa page igen. passa MYCKETbätte i kort frisyr



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: