SKRIVET: 2008-12-17, kl 16:33:55 | PUBLICERAT I: Allmänt

... en dag

Vem vaknade inte av att alting skakade igår morse? =P haha jag började morgonen med att skrika FIA!! och fick tillbaka ett svar som löd: MALIN!!! hela mitt rum rörde sig och allting knakade o klirra, riktigt obehagligt. Sen var det ju samtalsämnet på allas läppar hela den dagen.

I skolan skrev jag två prov och hade en redovisning, har även fått reda på lite angående mina betyg... Fattar inte varför jag inte kan vara nöjd nån gång emd något som jag själv presterat! Skit irriterande att bli helt ångestfylld så fort man tänker på något med skolan. Jag vet att det är bara denna veckan ut men det är ju ångest med det också! Sen har jag ju inte fler chanser att göra bättre ifrån mig, jag får ju ha dessa betygen resten av mitt liv sen =S Det är rätt så självklart att man är efterklok och tänker nu att man vet att man kunde gjort bättre, varför gjorde jag inte mitt bästa? Kunde jag inte bara fått alla MVG? det hade varit trevligt!

Blir så besviken på människor som inte bara kan vara sig själva utan måste låtsas vara någon annan för nån vinnings skull =S säg vilken? Fattar inte bara varför man inte kan vara sig själv så gott de går..

Följande dagar ser ut som såhär: Torsdag- skola sedan julfest med KB. Fredag- skolavslutning sedan utgång på kvällen, Lördag- Julstäda sedan är jag bortbjuden på kvällen, Söndag- Jobba, Måndag- Suvi 18 fest, Tisdag- Fira lillejuleafton med Westerdahls, Julafton - säger sig själv, Juldagen- Jobba nattklubb på KB, Annandagen- Fira Ann-Helens födelsedag.... sen mina vänner får vi se vart vinden bär mig!

Har jag verkat olycklig på något vis? Vissa kommentarer jag får här på min blogg får mig att framstå som jag verkat olycklig iallafall.  Det är fel så ni vet, Jag har inte varit olycklig... Jag var bara inte tillfredställd med situationen, om man kan säga så. Kan ni snälla inte skriva vem ni är som kommenterar så jag vet, så jag kan försöka förklara mig så ni inte har fel uppfattning.... Eller jah, skitsamma. Ni förstår nog nu... hoppas jag.

Nej minsann nog av detta skitsnacket, nu ska jag julbaka med mamma och Oliver!

Puss & Kärlek


Maria

hörru ska du inte spela matchen på lördag :)


Boijsenbäret

Malins nya namn är Dharma Josefine Craaford. Den kombon är klockren :D...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: