SKRIVET: 2008-12-26, kl 21:11:08 | PUBLICERAT I: Allmänt

Det var den julen...

Julen gick fort, som det brukar. Jag var tomte hos Emmy och Cissi sen kom Cissi och var tomte hos oss. Skit skoj när jag skulle gå därifrån, så tutade alla bilar som körde förbi mig. Haha det är väl inte varje dag man ser en tomte spatsera på trottoaren? =P Haha! I julklapp fick jag en Dvd, Mamma Mia filmen, Mamma Mia soundtracket, parfym, underkläder från Victoria Secret, Pengar, klocka, Örhänge .... sen kan jag inte komma på så mycket mera, lite presentkort o så. Jaja! Vi åt irländsk julmiddag, det är kalkon och så. Mycket godare än uttjatad vanlig svensk julmat!

På juldagen åt jag svensk julmat och massa godis till frukost =D Tror jag sov hela dagen eftersom jag skulle börja jobba 23 på natten på KB. Sjukt vad mycke folk där var! Sen precis innan det skulle stänga kom Olivia o bjöd på lite champange, trevligt trevligt! Så nu är jag ledig fram till på söndag då jag ska jobba lite extra med Olivia några timmar. Måste se till o ta en dag och gå ut för att shoppa lite på mellandags rean, jag har ju lovat honungssvampen också att vi ska äta sushi nån dag!

Nyår kanske firas i stan hemma hos Suvi eller i ett sommarhus uppe i Halmstad med Emmy, Sebbe och en hel drös till. Vi får faktiskt ta och se vad de blir för klänning! Intressant eftersom jag inte har kollat alls på någon ännu =P Men nått får jag hitta ;)

Riktigt sugen på att åka till Egypten, har hittat en jättebillig resa, sugen nån? Bjuder du då med eller? ;)

Idag har jag varit på 50-års kalas för Ann-Helen. Trevlig  var det och jag har ätit massor av pepparkakor! Tror jag spenderade hela dagen genom att först sova sen har jag bara snackat med Emmy och Sebbe på kalaset!


Sitter nu och lyssnar på en av mina nya favorit låtar, Neyo- Mad. Några andra är Kanye West- Heartless och Beyoncé- If I where a boy. Bara så d vet ;)

Var hemma 6 imorse, riktigt dryg. Gick in till Eddie och kollade på terminator och åt pepparkaksdeg med Frick =) Stackars Johan låg och sov i en stol =P hahaha.... Det blir så fel att jobba natt för man vänder på dygnet helt o hållet =S

Ikväll ska jag träffa fader min och ge honom sin julklapp, visste inte vad jag skulle köpa så det blev en Batistini tröja från dressman. Det är verkligen svårt att köpa till andra, fast jag tycker det är roligare än att köpa till mig själv.



Puss & Kärlek


nini

låter som en mysig jul ju:) .. egypten låter intressant! när o hur mycket? du vet att jag är nällad. allt bra annars? saknar min molle. ps: HAR KÖPT DATOR NUUUUUUUUU. pusspuss (L)



PUBLICERAT: 2008-12-29, 10:29:55 | URL: http://lippai.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: